Teresa Thomas, Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021 r.
Czy nie ma sygnału na Apple TV nawet po twoich najlepszych staraniach?
Może to być denerwujące, gdy nadchodzi czas oglądania ulubionych programów na Apple TV.
Przez większość czasu Apple TV będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Ale nawet wyjątkowo bezproblemowy Apple TV może czasami zachowywać się dziwnie bez powiadomienia.
Wielu użytkowników napotyka problem z brakiem sygnału Apple TV i nawet po próbie rozwiązania tego problemu problem nadal występuje.
W tym artykule pokażemy kilka wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów, dzięki którym możesz łatwo rozwiązać ten problem. Przyjrzyjmy się wszystkim.
1. Sprawdź przewód zasilający | 2. Sprawdź kabel HDMI | 3. Uruchom ponownie Apple TV | 4. Fixppo dla Apple TV | 5. Przywróć ustawienia fabryczne Apple TV | 6. Skontaktuj się z Centrum Wsparcia Apple | |
---|---|---|---|---|---|---|
Wskaźnik sukcesu | niski | niski | Średni | Wysoki | Wysoki | Wysoki |
Kiedy wybrać? | Spotkaj drobne problemy | Spotkaj drobne problemy | Napotkaj kilka problemów z oprogramowaniem | Napotkaj wszystkie problemy z oprogramowaniem | Napotkaj pewne problemy z oprogramowaniem | Napotkaj pewne problemy z oprogramowaniem i sprzętem |
Wymagany czas | Szorty | Szorty | Szorty | Szorty | długo | długo |
Postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi w tym artykule i kontynuuj przesyłanie strumieniowe ulubionych filmów, muzyki i programów na Apple TV.
Dla wielu użytkowników będzie to wyglądać głupio, ale zdziwisz się, wiedząc, że niektórzy użytkownicy zapominają podłączyć urządzenie do źródła zasilania.
Zacznij więc od sprawdzenia, czy Apple TV jest podłączony do źródła zasilania. Upewnij się również, że jest podłączony do sieci Wi-Fi.
Po sprawdzeniu przewodu zasilającego sprawdź, czy kabel HDMI łączący Apple TV i Apple TV box działa prawidłowo.
Wiele razy Apple TV nie może powodować problemu z sygnałem z powodu połączeń.
Najlepszym sposobem sprawdzenia kabla HDMI jest podłączenie dowolnego innego urządzenia tym samym kablem lub podłączenie urządzeń za pomocą innego kabla HDMI. W ten sposób możesz sprawdzić, gdzie leży problem.
Jeśli problem nadal występuje, możesz ponownie uruchomić Apple TV, a większość usterek zostanie wyeliminowanych po ponownym uruchomieniu. Zobacz poniższe kroki, aby ponownie uruchomić Apple TV.
Krok 1: Otwórz Ustawienia na Apple TV i kliknij „Ogólne”.
Krok 2: Przewiń w dół i kliknij Uruchom ponownie. Spowoduje to natychmiastowe ponowne uruchomienie urządzenia.
Krok 3: Wszystkie procesy rozpoczną się od nowa, eliminując w ten sposób problem.
Te proste metody mogą szybko rozwiązać problem z sygnałem Apple TV, ale kosztem utraty wszystkich danych. Co więcej, podstawowe metody nie mogą rozwiązać poważnych problemów związanych z oprogramowaniem, ale czasami problem braku sygnału na Apple TV może być prawdopodobnie spowodowany usterkami oprogramowania. Teraz, jeśli chcesz chronić swoje dane podczas rozwiązywania tego problemu, potrzebujesz aFoneSoft Fixppo.
Tryb standardowy będzie pomocny w rozwiązywaniu typowych problemów z tvOS bez utraty danych. Postępuj dokładnie zgodnie z instrukcjami, aby rozwiązać ten problem.
Krok 1.Kliknij tryb standardowy na stronie głównej Fixppo. Teraz podłącz Apple TV do komputera i kliknij Dalej. Program przejdzie do następnego kroku, gdy tylko urządzenie zostanie rozpoznane.
Krok 2.Program wykryje Apple TV i pokaże dostępne wersje oprogramowania. Wybierz jeden i kliknij Pobierz.
Krok 3.Po pobraniu oprogramowanie układowe zostanie zweryfikowane, a oprogramowanie zostanie wyodrębnione. Teraz możesz zacząć naprawiać problem z iOS. Przed kliknięciem przycisku Start sprawdź, czy wszystkie informacje są poprawne. Jak tylko naciśniesz Start, rozpocznie się proces naprawy. Proces zakończy się w ciągu kilku minut.
Możesz także przywrócić Apple TV do ustawień fabrycznych. Jak każde inne urządzenie z systemem iOS, po tym kroku wszystkie dane urządzenia zostaną usunięte. Gdy masz pewność, że dane są bezpieczne, możesz wykonać poniższe czynności, aby zresetować Apple TV.
Krok 1: Otwórz Ustawienia na Apple TV, a następnie kliknij Ogólne.
Krok 2: Wśród różnych wyświetlanych opcji kliknij Resetuj.
Krok 3: Następnie kliknij Przywróć. Urządzenie pobierze oprogramowanie i zaktualizuje je do najnowszej wersji. Upewnij się, że podczas tego procesu urządzenie jest podłączone do źródła zasilania.
Teraz, gdy nic nie zadziałało, powinieneś natychmiast skontaktować się z centrum wsparcia Apple. Ponieważ może być coś nie tak ze sprzętem. Lepiej zrozumieją Twój problem i podadzą odpowiednie rozwiązania.
Wnioski
Podaliśmy 6 najlepszych wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów z problemem braku sygnału Apple TV. Przeczytaj uważnie metody, a następnie wybierz jedną do rozwiązania problemu. Możesz zostawić swoje komentarze poniżej i dać nam znać, która metoda działa najlepiej.
Gorące artykuły