Teresa Thomas, Ostatnia aktualizacja: 18 września 2021 r.
Kiedykolwiek próbowałeś zalogować się na swoje konto na dowolnym urządzeniu Apple, powitałeś tylko wiadomościami takimi jak:
Poniżej przedstawiono niektóre z powodów, które mogą prowadzić do wyłączenia Twojego Apple ID:
W tym artykule przedstawimy trzy metody, które pomogą Ci dowiedzieć się, co zrobić, jeśli Twój Apple ID został wyłączony.
Jeśli uważasz, że rozwiązanie tego problemu z identyfikatorem Apple ID zostało wyłączone, jest bardzo mylące i kłopotliwe, na szczęście jesteśmy tutaj, aby przedstawić Ci najlepsze narzędzie do uzyskiwania dostępu do wyłączonego identyfikatora Apple ID, nawet jeśli nie masz czasu lub technicznej wiedzy, jak postępować poprzez powyższe. aFoneSoft LockWiper to potężne narzędzie odblokowujące zaprojektowane, aby uzyskać dostęp do Twojego Apple ID w ciągu kilku minut, nawet po jego wyłączeniu.
Kluczowe funkcje aFoneSoft LockWiper
Krok 1: Uruchomić aFoneSoft LockWiper na komputerze PC lub Mac. Wybierz "Odblokuj Apple ID” po zakończeniu uruchamiania oprogramowania.
Krok 2: Wejdź do swojego iPhone'a i dotknij „Zaufaj", gdy pojawi się opcja zaufanego komputera.
Krok 3: Kliknij "Zacznij odblokowywać”, aby zainicjować proces odblokowania.
Krok 4: Iść do "Ustawienia” > Ogólne > Resetuj” i dotknij „Resetuj wszystkie ustawienia”, jeśli Znajdź mój iPhone jest na Twoim urządzeniu.
Krok 5: LockWiper zainicjuje proces odblokowania i usunie wyłączony identyfikator Apple ID lub przyzna dostęp do konta w celu przywrócenia użytkowania urządzenia.
Jest to opcja, którą możesz sprawdzić, gdy masz problemy z zalogowaniem się do swojego hasła Apple ID. Instrukcje, które należy wykonać podczas próby zresetowania hasła, zależą od rodzaju zabezpieczeń użytych na koncie. Mianowicie:
Krok 1: Odwiedź stronę logowania Apple ID (iforgot.apple.com) i kliknij „Zapomniałeś Apple ID lub hasła?”Link.
Krok 2: Wprowadź swój Apple ID
Krok 3: wybierz opcję resetowania hasła i kontynuuj.
Krok 4: Może to wiązać się z udzieleniem odpowiedzi na kilka pytań zabezpieczających, otrzymaniem wiadomości e-mail dotyczącej resetowania na podstawowy lub ratunkowy adres e-mail oraz użycie klucza odzyskiwania lub potwierdzenie numeru telefonu.
Uwaga: Jeśli wymagany jest Twój numer telefonu, będziesz musiał użyć weryfikacji dwuetapowej lub uwierzytelniania dwuskładnikowego.
Jeśli masz ten środek na swoim Apple ID, możesz zresetować hasło z dowolnego zaufanego urządzenia Apple.
Krok 1: Przejdź do ustawień, iCloud na Macu.
Krok 2: Wprowadź swoje imię i nazwisko lub dane konta na komputerze Mac.
Krok 3: Hasło i zabezpieczenia, a następnie zmień hasło.
Krok 4: Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zaktualizować hasło.
Krok 5: Na znaku musisz wybrać „Zapomniałeś hasła”, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
Uwagi: Ta opcja jest dostępna dla urządzenia z systemem IOS 10 i nowszym.
Innym rozwiązaniem „Wyłączony Apple ID” jest weryfikacja dwuetapowa:
Krok 1: Odwiedź stronę Apple ID i wybierz opcję zapomnianego hasła lub zapomnianego identyfikatora
Krok 2: Wprowadź dane swojego identyfikatora i wybierz zresetuj hasło
Krok 3: Wpisz klucz odzyskiwania w celu weryfikacji dwuetapowej
Krok 4: Wybierz zaufane urządzenie, aby otrzymać kod weryfikacyjny.
Krok 5: Wprowadź kod weryfikacyjny i utwórz nowe hasło.
Krok 6: Zresetuj hasło.
Na koniec możesz również skontaktować się z pomocą techniczną Apple w przypadku, gdy Twój Apple ID został wyłączony. Możesz skontaktować się ze wsparciem Apple na (getsupport.apple.com). Zawsze chętnie udzielą Ci instrukcji krok po kroku przez telefon, czat, e-mail lub inny dogodny dla Ciebie kanał. Wystarczy, że wybierzesz urządzenie, a zostaniesz przekierowany do eksperta, który przeprowadzi Cię przez cały proces.
Poniżej przedstawiono wskazówki, które możesz zastosować, aby zabezpieczyć swoje konto i zapobiec ponownemu wystąpieniu podobnej sytuacji.
Gorące artykuły