Teresa Thomas, Ostatnia aktualizacja: 21 czerwca 2021 r.
Ostatnio natknęliśmy się na znaczną liczbę zapytań dotyczących problemów z „zaginięciem App Store na iPadzie”. W rzeczywistości, jeśli nie możesz znaleźć App Store, nie możesz koniecznie zainstalować w nim żadnej aplikacji.
Dlatego ważne jest, aby każdy użytkownik iPada wiedział, jak samodzielnie rozwiązać ten problem.
Przeprowadziliśmy obszerne badania dotyczące tego problemu i stwierdziliśmy, że istnieje kilka sposobów jego rozwiązania. Teraz w tym artykule zamierzamy podzielić się naszymi doświadczeniami z korzyścią dla naszych czytelników.
W rzeczywistości spośród pozostałych zidentyfikowaliśmy 6 najlepszych sposobów rozwiązania problemu „Brak aplikacji App Store na iPadzie”.
Najbardziej podstawową poprawką jest sprawdzenie, czy ikona App Store została omyłkowo umieszczona w folderze. Aby to zrobić, powinieneś otworzyć każdy folder znajdujący się na ekranie głównym.
Oprócz tego możesz przeprowadzić „wyszukiwanie w centrum uwagi” za pomocą słów kluczowych „App Store”.
Jeśli nie możesz go znaleźć, możesz również spróbować sprawdzić ustawienia ograniczeń.
Krok 1. Przejdź do Ustawień na ekranie głównym.
Krok 2. Jeśli używasz iOS 12 lub nowszego, przejdź do „Czas przed ekranem” i wybierz „Prywatność i ograniczenia treści”. Krok 3. Następnie przejdź do „Prywatność treści” i wybierz „Dozwolone aplikacje”.
Jeśli używasz iOS 11 lub starszego, przejdź do „Ogólne” i wybierz „Ograniczenia”. Następnie przejdź do „iTunes Store” i ustaw go na „On”.
Zresetowanie bieżących ustawień iPada może rozwiązać różne problemy, a „brak App Store na iPadzie” to tylko jeden z nich.
Krok 1. Przejdź do aplikacji „Ustawienia” i wybierz „Ogólne”.
Krok 2. Przejdź do „Resetuj”.
Krok 3. Stuknij w opcję „Zresetuj wszystkie ustawienia”. Potwierdź, aby zakończyć proces.
Możesz także sprawdzić, czy możesz znaleźć ikonę "App Store", resetując układ ekranu głównego do domyślnego.
Krok 1. Otwórz aplikację „Ustawienia”, a następnie przejdź do „Ogólne”.
Krok 2. Wybierz „Resetuj”.
Krok 3. Następnie wybierz „Zresetuj układ ekranu głównego”.
Jeśli powyższe opcje nie pomogą, możesz zaktualizować iOS urządzenia i sprawdzić, czy działa. W rzeczywistości aktualizacja systemu iOS pomaga rozwiązywać różne problemy na urządzeniu.
Krok 1. Uruchom aplikację „Ustawienia” i wybierz „Ogólne”.
Krok 2. Następnie przejdź do „Aktualizacja oprogramowania”.
Krok 3. Stuknij w „Pobierz i zainstaluj”.
Krok 4. Zaakceptuj warunki i naciśnij „Zgadzam się”, aby potwierdzić.
Jeśli chcesz rozwiązać ten problem (wiele innych problemów związanych z iOS) skutecznie i bez utraty danych, możesz na nich polegać aFoneSoft Fixppo.
aFoneSoft Fixppo jest uważany za profesjonalne narzędzie do naprawy systemu iOS, które jest w stanie naprawić różne problemy na urządzeniu z systemem iOS (iPad, iPhone i iPod touch) za pomocą kilku kliknięć.
Dopóki masz pomoc takiego narzędzia, niekoniecznie musisz szukać pomocy eksperta.
Teraz w tej sekcji zobaczmy, jak rozwiązać ten problem za pomocą Fixppo bez powodowania utraty danych.
Krok 1.Najpierw uruchom Fixppo na swoim komputerze i na początek wybierz „Tryb standardowy”. Następnie należy podłączyć urządzenie do tego samego komputera i nacisnąć „Dalej”. Po kliknięciu „Dalej” Twoje urządzenie zostanie wykryte. Jeśli twoje urządzenie nie zostanie wykryte, musisz przełączyć urządzenie w tryb DFU/odzyskiwania.
Krok 2.Po wykryciu urządzenia i modelu wymagane oprogramowanie układowe zostanie wykryte automatycznie. Wystarczy wybrać wersję i kliknąć „Pobierz”.
Krok 3.Po pobraniu oprogramowania, Fixppo je zweryfikuje. Możesz teraz kliknąć opcję „Start”. Upewnij się, że urządzenie jest podłączone do komputera, dopóki nie zostanie zakończone.
Dlaczego warto wybrać Fixppo
Poniżej wymieniono niektóre z najbardziej oczywistych powodów, dla których użytkownik iPada wybrał Fixppo.
Zawsze ważne jest, aby zachować kopię zapasową danych przed naprawieniem jakiegokolwiek problemu. W rzeczywistości regularne tworzenie kopii zapasowych jest bardzo ważne, nawet jeśli nie ma problemu (jako środek ostrożności).
Jeśli chcesz wykonać kopię zapasową danych, możesz rozważyć skorzystanie z oficjalnych sposobów oferowanych przez samo Apple (iCloud i iTunes). Obie te opcje są bezpłatne. Nie pozwalają jednak na tworzenie selektywnych kopii zapasowych. Oznacza to, że wszystko, co robisz, to pełna kopia zapasowa i nie możesz przeglądać zawartości za pośrednictwem iTunes/iCloud.
aFoneSoft D-Back to profesjonalne narzędzie do tworzenia kopii zapasowych danych w wygodny i wydajny sposób. Ponadto to potężne narzędzie umożliwia selektywne tworzenie kopii zapasowych. Oznacza to, że możesz wykonać kopię zapasową tylko tych danych, które lubisz.
Krok 1.Najpierw uruchom aFoneSoft D-Back na komputerze i wybierz opcję „Odzyskaj z urządzenia iOS”. Następnie kliknij również „Start”. Podłącz urządzenie do tego samego komputera, a urządzenie zostanie wykryte przez program. Kliknij „Dalej”.
Krok 2.Wybierz typy plików, które zamierzasz odzyskać. Następnie kliknij opcję „Skanuj”.
Krok 3.Po zakończeniu skanowania możesz wyświetlić podgląd danych do odzyskania. Możesz wyświetlić podgląd wszystkich plików (klikając każdą kartę) lub wyświetlić podgląd tylko usuniętych elementów (wybierając "Pokaż tylko usunięte pliki"). Teraz wybierz pliki, które chcesz odzyskać.
Wnioski
Możesz jeszcze raz przejrzeć ten artykuł i wybrać opcję, która najbardziej odpowiada Twojej sytuacji. Niezależnie od wybranej metody, zachęcamy do regularnego tworzenia kopii zapasowych danych przy użyciu dowolnej z metod. Ponadto jesteśmy naprawdę wdzięczni, jeśli możesz zostawić komentarz na temat ogólnego doświadczenia, jakie masz z tym przewodnikiem.
Gorące artykuły