Teresa Thomas, Ostatnia aktualizacja: 21 czerwca 2021 r.
Twój iPad Bluetooth nie działa jest jednym z najczęstszych i frustrujących problemów, których doświadczysz jako zwykły użytkownik iPada.
Na szczęście, jeśli Twój Bluetooth nie działa, istnieje wiele opcji, dzięki którym możesz spróbować go ponownie uruchomić.
Poniżej przedstawiono 10 najczęstszych metod, których można użyć w przypadku problemów.
Są to najczęstsze metody, które możesz spróbować rozwiązać problem z niedziałającym iPadem Bluetooth. Postępuj dokładnie zgodnie z instrukcjami poniżej każdej metody.
Możliwe, że Twój iPad Bluetooth po prostu nie jest włączony. Wykonaj poniższe czynności, aby włączyć iPada Bluetooth.
Krok 1: Przejdź do opcji Ustawienia i wybierz Ogólne.
Krok 2: Wybierz opcję „Bluetooth”.
Krok 3: Przełącz opcję „Bluetooth” na „wł.” i poczekaj, aż Bluetooth się połączy.
Innym powodem, dla którego Twój Bluetooth może nie działać, jest połączenie Wi-Fi. Jeśli połączenie Wi-Fi nie jest włączone lub występują problemy, może to spowodować problemy z połączeniem Bluetooth.
Krok 1: Przejdź do menu Ustawienia i wybierz opcję Wi-Fi.
Krok 2: Sprawdź, czy wybrana jest Twoja sieć Wi-Fi.
Krok 3: Jeśli Twoja sieć Wi-Fi nie jest podłączona, połącz się z siecią, wprowadzając hasło. Jeśli twoje Wi-Fi jest połączone, sprawdź, czy jest napisane „podłączony”; jeśli jest podłączony, ale nie wyświetla tej opcji, może występować problem z siecią Wi-Fi.
Krok 4: Jeśli Twoje Wi-Fi nie jest połączone z powodu błędu, postępuj zgodnie z protokołem rozwiązywania problemów z routerem, aby rozwiązać problem, a następnie podłącz iPada do Wi-Fi, gdy to zrobisz.
Jeśli Twój iPad Bluetooth nie działa, możliwe, że Twój iPad jest podłączony do trybu samolotowego. Tryb samolotowy może zakłócać zdolność iPada do łączenia się z siecią Bluetooth.
Krok 1: Przejdź do menu Ustawienia i wybierz opcję Bluetooth.
Krok 2: Przewiń w dół, aż zobaczysz opcję „Tryb samolotowy” i wybierz ją.
Krok 3: Jeśli funkcja „Tryb samolotowy” jest włączona, wyłącz ją.
Jeśli wyłączenie trybu samolotowego nie rozwiąże problemu, najpierw włącz tryb samolotowy, a następnie wyłącz go ponownie, ponieważ czasami może to rozwiązać problem.
aFoneSoft Fixppo to profesjonalny program, który umożliwia rozwiązywanie różnych problemów związanych z problemami, które możesz mieć z iPhonem, iPadem i innymi produktami Apple.
Jeśli masz problem z iPadem Bluetooth, możesz martwić się możliwością utraty danych.
Dzięki Fixppo będziesz w stanie rozwiązać problemy z Bluetooth bez utraty danych, zapewniając ochronę Twoich plików i danych.
Aby rozwiązać problem za pomocą aFoneSoft Fixppo, wykonaj następujące kroki.
Krok 1.Uruchom aFoneSoft Program Fixppo. Na stronie głównej wybierz Tryb standardowy.
Krok 2.Podłącz iPada do komputera i poczekaj, aż program go wykryje.
Krok 3.Pobierz oprogramowanie, które jest kompatybilne z twoim urządzeniem; program automatycznie wykryje odpowiedni firmware.
Krok 4.Wybierz przycisk „Start”, aby rozpocząć naprawianie iPada. Proces uruchomi się automatycznie, więc po prostu musisz poczekać aFoneSoft Fixppo do wykonania swojej pracy.
Ten program jest bardzo polecany przez wiele profesjonalnych serwisów internetowych.
Czasami problem z Bluetooth można rozwiązać, po prostu ponownie uruchamiając iPada, ponieważ spowoduje to zresetowanie sieci i umożliwi rozpoczęcie pracy od nowej karty.
Krok 1: Naciśnij i przytrzymaj jeden z przycisków głośności i przycisk boczny na iPadzie, aż na ekranie pojawi się suwak.
Krok 2: Przeciągnij suwak, aby wyłączyć iPada.
Krok 3: Ponownie naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny, aż iPad się uruchomi. Po włączeniu iPada zobaczysz logo Apple.
Zresetowanie ustawień sieciowych to kolejne potencjalne rozwiązanie problemów z iPadem Bluetooth.
Krok 1: Przejdź do menu Ustawienia i wybierz opcję „Ogólne”.
Krok 2: Wybierz opcję „Resetuj”.
Krok 3: Zejdź w dół, aż zobaczysz Resetuj ustawienia sieciowe i wybierz tę opcję.
Krok 4: Spowoduje to zresetowanie wszystkich ustawień sieciowych, więc po tym kroku przygotuj się na wprowadzenie niezbędnych informacji dla wszystkich ustawień.
W niektórych przypadkach mogą wystąpić problemy z Bluetooth z powodu braku najnowszego systemu iOS pobranego na iPada. Może to spowodować niezgodność z sieciami Bluetooth. W takim przypadku problem zostanie rozwiązany po zaktualizowaniu iPada do najnowszej wersji.
Krok 1: Przejdź do menu Ustawienia i wybierz opcję Ogólne.
Krok 2: Przewiń w dół, aż zobaczysz Aktualizacja oprogramowania i wybierz tę opcję
Krok 3: Wybierz „Aktualizuj do najnowszej wersji” lub włącz Aktualizacje automatyczne, aby upewnić się, że iPad automatycznie zaktualizuje się do najnowszej wersji w przyszłości.
W niektórych przypadkach nie można automatycznie pobrać aktualizacji ze względu na rozmiar pliku, brak połączenia z siecią Wi-Fi lub inny problem. W takich przypadkach musisz ręcznie pobrać aktualizację niezależnie od tego, czy masz włączone Aktualizacje automatyczne.
Przywrócenie iPada do ustawień fabrycznych może czasami rozwiązać problemy z Bluetooth. Możesz to zrobić za pośrednictwem iTunes.
Krok 1: Otwórz iTunes na komputerze z podłączonym urządzeniem.
Krok 2: Wybierz iPada, gdy pojawi się na ekranie głównym iTunes.
Krok 3: Wybierz „Podsumowanie” pod panelem Ustawienia.
Krok 4: Wybierz „Przywróć iPada”, a proces rozpocznie się automatycznie.
Krok 1: Przejdź do aplikacji Ustawienia, a następnie wybierz Bluetooth.
Krok 2: Naciśnij ikonę „i” obok nazwy urządzenia, z którym masz problemy z połączeniem.
Krok 3: Stuknij w przycisk „Zapomnij to urządzenie” i potwierdź swoje działanie. Teraz ponownie sparuj iPada z urządzeniem i sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Jeśli żadna z tych metod nie działa, może być coś nie tak ze sprzętem. Dlatego bardziej pomocne będzie połączenie ze wsparciem Apple.
Skontaktuj się ze Wsparciem Apple za pośrednictwem telefonu lub funkcji żądania online, którą można wyświetlić tutaj.
Przygotuj wszystkie swoje informacje do wsparcia, aby ułatwić zarządzanie Twoją prośbą.
Ważne jest, aby wykonać kopię zapasową danych urządzenia przed próbą rozwiązania problemu z iPadem. Możesz wykonać kopię zapasową danych za pomocą iTunes, iCloud lub programu do oszczędzania danych, takiego jak D-Back.
Krok 1: Podłącz urządzenie do komputera z załadowanym iTunes.
Krok 2: Wybierz iPada w panelu iTunes.
Krok 3: Wybierz „Utwórz kopię zapasową teraz”, aby automatycznie rozpocząć proces.
Krok 1: Przejdź do menu Ustawienia i wybierz swoją nazwę użytkownika.
Krok 2: Wybierz iCloud, a następnie iCloud Backup.
Krok 3: Wybierz Utwórz kopię zapasową teraz, aby wykonać kopię zapasową danych.
Krok 1: Połącz iPada z aFoneSoft D-Back uruchomiony na komputerze i poczekaj na rozpoznanie urządzenia.
Krok 2: Następnie wybierz typ danych, które chcesz zeskanować, w tym zdjęcia, filmy, wiadomości i tak dalej.
Krok 3: Po zeskanowaniu wyświetl podgląd i wybierz dane, których potrzebujesz, aby utworzyć kopię zapasową na komputerze.
Wnioski
Jeśli masz problemy z Bluetooth z iPadem, możesz dokładnie rozważyć powyższe metody i wybrać tę, której ufasz, aby rozwiązać problem. Zachęcamy do pozostawienia komentarzy poniżej, która metoda działa dla Ciebie.
Gorące artykuły