7 skutecznych sposobów naprawy iPada nie łączy się z problemem App Store

STRONA GŁÓWNA > Problemy z iPadem > 7 skutecznych sposobów naprawy iPada nie łączy się z problemem App Store

Teresa Thomas, Ostatnia aktualizacja: 17 września 2021 r.

„Od 3 dni nie mogę połączyć się z App Store z mojego iPada. Na początku myślałem, że to problem z serwerem, ale minęły 3 dni i problem nadal występuje. Pomóż mi!”

Cóż, jeśli twoja iPad nie może połączyć się z App Store przyczyny mogą być różne. Nawet prosta usterka w ustawieniach daty i godziny uniemożliwi połączenie z App Store. Poniżej omówiono kilka lokalnych poprawek, możesz ich użyć, ale jeśli nie działają, musisz użyć oprogramowania do odzyskiwania innej firmy, aby rozwiązać problem. Więc zacznijmy.

napraw ipad nie może połączyć się ze sklepem z aplikacjami

Część 1: Dlaczego iPad mówi, że nie może połączyć się z App Store?

W rzeczywistości jest to bardzo częsty problem dla użytkowników iOS. Słyszeliśmy, że wielu użytkowników skarży się na ten sam problem; niestety nie ma jednego rozwiązania, jeśli App Store nie działa na iPadzie.

Problem może wystąpić z różnych powodów, takich jak: problemy sieciowe, problemy ze strefą czasową, ustawienia lokalizacji. Niektórzy użytkownicy skarżyli się na Usterka beta iOS co uniemożliwia im połączenie się z App Store. Może to być żaden z nich, jeśli Serwer App Store nie działa, nie będziesz w stanie się połączyć, wystarczy poczekać na odzyskanie serwera. Tak więc, przechodząc przez powyższe problemy, jesteśmy tutaj z kilkoma poprawkami poniżej.

Część 2: iPad nie może połączyć się z App Store po iOS 12? Rozwiązanie tutaj

Wielu użytkowników boryka się z tym samym problemem po najnowszej aktualizacji iOS 12. Niestety App Store to wszystko dla użytkowników iOS i chcą cofnąć aktualizację tak szybko, jak to możliwe.

Niestety, obniżenie wersji iOS za pośrednictwem oficjalnych kanałów jest bardzo skomplikowane, głównie dlatego, że Apple nie jest w porządku z tą koncepcją, ale jeśli Twój iPad nie połączy się z App Store, musisz to naprawić w dowolny możliwy sposób. Dlatego najlepiej będzie użyć oprogramowania innej firmy, aby obniżyć wersję iOS. W ten sposób będzie łatwiej i bezpieczniej. Zalecanym narzędziem byłoby aFoneSoft Fixppo. Jest to narzędzie do naprawy systemu iOS, które może również działać jako narzędzie do aktualizacji i obniżania wersji systemu iOS. Tutaj spójrz na jego procedurę operacyjną:

Wersja systemu Windows      Wersja Mac

Krok 1. Najpierw musisz pobrać program, a następnie zainstalować go na swoim komputerze.

Krok 2. Teraz uruchom program, zobaczysz dostępne tryby 3, wybierz „Tryb standardowy”.

wybierz tryb standardowy

Krok 3. Następnie podłącz iPada i po jego wykryciu kliknij „Dalej”.

Krok 4. Następnie będziesz potrzebować oprogramowania układowego, aby zakończyć procedurę. Program go wyszuka i wyświetli listę oprogramowania. Wybierz wcześniejszy, aby przejść na starszą wersję i kliknij „Pobierz”.

wybierz oprogramowanie do pobrania

Krok 5. Po zakończeniu pobierania kliknij „Start”, aby rozpocząć.

rozpocząć naprawę

Po zakończeniu urządzenie uruchomi się ponownie i pomyślnie obniżysz wersję iOS na iPada. Procedura nie uszkodzi żadnego z Twoich plików w trakcie lub po zabiegu. Wszelkie inne problemy z oprogramowaniem na iPadzie zostaną naprawione w tym samym czasie.

Wersja systemu Windows      Wersja Mac

Część 3: Inne możliwe sposoby naprawy iPada, który nie łączy się z App Store

Jeśli nie chcesz używać oprogramowania innej firmy na swoim urządzeniu z systemem iOS, możesz również wdrożyć inne poprawki. Pamiętaj jednak, że są to bardzo proste procedury lokalne i mogą ci pomóc, ale nie muszą, ale jeśli problem występuje z powodu drobnych wpadek, zostanie on naprawiony.

1. Zapomnij o sieci Wi-Fi i połącz się ponownie

Możliwe, że twoja sieć nie jest stabilna. Możesz ponownie połączyć się z siecią i spróbować ponownie za chwilę. Postępuj zgodnie z poniższą procedurą;

Krok 1: Przejdź do Ustawień i dotknij „WLAN”.

Krok 2: Stuknij ikonę wykrzyknika przy podłączonym Wi-Fi.

Krok 3: Następnie dotknij „Zapomnij tę sieć” i poczekaj chwilę, aby ponownie dołączyć do sieci.

zapomnij o tej sieci na iPadzie

2. Zresetuj pamięci podręczne App Store

Jeśli Twój iPad nie łączy się z App Store, możesz spróbować wyczyścić pamięć podręczną i sprawdzić, czy działa! Pamięć podręczna to zbiór często używanych plików, są one przechowywane tak, abyś mógł z nich łatwo korzystać. Ale czasami ulegają uszkodzeniu i uniemożliwiają dostęp do App Store.

Tak więc wyczyszczenie lub zresetowanie pamięci podręcznej może to naprawić. Wystarczy przejść do App Store. Może powiedzieć, że „Nie można połączyć się z App Store”, jest w porządku. Musisz szybko dotknąć dowolnej z 5 kart 10 razy, a pamięć podręczna App Store zostanie wyczyszczona.

zresetuj pamięć podręczną sklepu z aplikacjami

3. Wyloguj się z Apple ID i zaloguj ponownie

Możesz zalogować się i wylogować się z konta App Store za pomocą swojego Apple ID. Może pomóc w rozwiązaniu problemu.

Krok 1: W „Ustawieniach” dotknij „iTunes i App Store”.

Krok 2: Stuknij swój identyfikator Apple ID, a następnie stuknij „Wyloguj się”.

Krok 3: Poczekaj chwilę, a następnie zaloguj się ponownie.

zaloguj się do sklepu z aplikacjami

Szczerze mówiąc, czasami samo zalogowanie się i wylogowanie rozwiązuje wiele poważnych problemów.

4. Ustaw datę i godzinę automatycznie

Czasami fałszywe ustawienia daty i godziny mogą uniemożliwić dostęp do App Store, ponieważ dostępność i funkcje App Store różnią się w zależności od kraju lub regionu. Możesz to naprawić, wykonując poniżej.

Krok 1: Przejdź do Ustawień i dotknij „Ogólne”.

Krok 2: Stuknij w „Data i godzina”.

Krok 3: Teraz wybierz „Ustaw automatycznie”.

ustaw dane i czas automatycznie ipad

Prawidłowe ustawienie daty i godziny może rozwiązać problem.

5. Twardy reset iPada

Jeśli nie możesz połączyć się z App Store na iPadzie, możesz wykonać twardy reset lub wymusić ponowne uruchomienie urządzenia, jeśli jest to drobny problem, zostanie naprawiony.

Krok 1: Musisz jednocześnie przytrzymać przycisk Power i Home.

Krok 2: Suwak pojawi się na ekranie za kilka sekund, nie przesuwaj go.

Krok 3: Trzymaj przyciski, logo Apple pojawi się ponownie na ekranie. Puść przyciski.

twardy reset ipad

Dlatego twardy reset jest zakończony, jeśli wystąpił jakiś problem z urządzeniem, zostanie on naprawiony.

6. Zresetuj wszystkie ustawienia

Możesz także zresetować wszystkie ustawienia iPada, może to naprawić problem. Oto jak to zrobić;

Krok 1: Przejdź do Ustawień na iPadzie.

Krok 2: Stuknij w „Ogólne”, a następnie „Resetuj”.

Krok 3: Teraz poszukaj „Zresetuj wszystkie ustawienia”, kliknij go.

zresetuj wszystkie ustawienia ipad

Zresetuje wszystkie ustawienia urządzenia, więc musisz skonfigurować je jako nowe. Nie powinno być więcej problemów.

Wnioski

Wszystkie skuteczne metody łączenia się z App Store są wymienione w powyższym przewodniku, ale przy użyciu aFoneSoft Fixppo oprogramowanie do odzyskiwania jest nadal najlepszą opcją. Inne wymienione poprawki są skuteczne, ale jeśli Twój problem jest duży i związany z usterką iOS, nie będziesz w stanie go naprawić metodami lokalnymi. Będziesz potrzebować pomocy Fixppo. Gorąco polecamy!

Wersja systemu Windows      Wersja Mac

Gorące artykuły