Teresa Thomas, Ostatnia aktualizacja: 17 września 2021 r.
„Od 3 dni nie mogę połączyć się z App Store z mojego iPada. Na początku myślałem, że to problem z serwerem, ale minęły 3 dni i problem nadal występuje. Pomóż mi!”
Cóż, jeśli twoja iPad nie może połączyć się z App Store przyczyny mogą być różne. Nawet prosta usterka w ustawieniach daty i godziny uniemożliwi połączenie z App Store. Poniżej omówiono kilka lokalnych poprawek, możesz ich użyć, ale jeśli nie działają, musisz użyć oprogramowania do odzyskiwania innej firmy, aby rozwiązać problem. Więc zacznijmy.
W rzeczywistości jest to bardzo częsty problem dla użytkowników iOS. Słyszeliśmy, że wielu użytkowników skarży się na ten sam problem; niestety nie ma jednego rozwiązania, jeśli App Store nie działa na iPadzie.
Problem może wystąpić z różnych powodów, takich jak: problemy sieciowe, problemy ze strefą czasową, ustawienia lokalizacji. Niektórzy użytkownicy skarżyli się na Usterka beta iOS co uniemożliwia im połączenie się z App Store. Może to być żaden z nich, jeśli Serwer App Store nie działa, nie będziesz w stanie się połączyć, wystarczy poczekać na odzyskanie serwera. Tak więc, przechodząc przez powyższe problemy, jesteśmy tutaj z kilkoma poprawkami poniżej.
Wielu użytkowników boryka się z tym samym problemem po najnowszej aktualizacji iOS 12. Niestety App Store to wszystko dla użytkowników iOS i chcą cofnąć aktualizację tak szybko, jak to możliwe.
Niestety, obniżenie wersji iOS za pośrednictwem oficjalnych kanałów jest bardzo skomplikowane, głównie dlatego, że Apple nie jest w porządku z tą koncepcją, ale jeśli Twój iPad nie połączy się z App Store, musisz to naprawić w dowolny możliwy sposób. Dlatego najlepiej będzie użyć oprogramowania innej firmy, aby obniżyć wersję iOS. W ten sposób będzie łatwiej i bezpieczniej. Zalecanym narzędziem byłoby aFoneSoft Fixppo. Jest to narzędzie do naprawy systemu iOS, które może również działać jako narzędzie do aktualizacji i obniżania wersji systemu iOS. Tutaj spójrz na jego procedurę operacyjną:
Krok 1. Najpierw musisz pobrać program, a następnie zainstalować go na swoim komputerze.
Krok 2. Teraz uruchom program, zobaczysz dostępne tryby 3, wybierz „Tryb standardowy”.
Krok 3. Następnie podłącz iPada i po jego wykryciu kliknij „Dalej”.
Krok 4. Następnie będziesz potrzebować oprogramowania układowego, aby zakończyć procedurę. Program go wyszuka i wyświetli listę oprogramowania. Wybierz wcześniejszy, aby przejść na starszą wersję i kliknij „Pobierz”.
Krok 5. Po zakończeniu pobierania kliknij „Start”, aby rozpocząć.
Po zakończeniu urządzenie uruchomi się ponownie i pomyślnie obniżysz wersję iOS na iPada. Procedura nie uszkodzi żadnego z Twoich plików w trakcie lub po zabiegu. Wszelkie inne problemy z oprogramowaniem na iPadzie zostaną naprawione w tym samym czasie.
Jeśli nie chcesz używać oprogramowania innej firmy na swoim urządzeniu z systemem iOS, możesz również wdrożyć inne poprawki. Pamiętaj jednak, że są to bardzo proste procedury lokalne i mogą ci pomóc, ale nie muszą, ale jeśli problem występuje z powodu drobnych wpadek, zostanie on naprawiony.
Możliwe, że twoja sieć nie jest stabilna. Możesz ponownie połączyć się z siecią i spróbować ponownie za chwilę. Postępuj zgodnie z poniższą procedurą;
Krok 1: Przejdź do Ustawień i dotknij „WLAN”.
Krok 2: Stuknij ikonę wykrzyknika przy podłączonym Wi-Fi.
Krok 3: Następnie dotknij „Zapomnij tę sieć” i poczekaj chwilę, aby ponownie dołączyć do sieci.
Jeśli Twój iPad nie łączy się z App Store, możesz spróbować wyczyścić pamięć podręczną i sprawdzić, czy działa! Pamięć podręczna to zbiór często używanych plików, są one przechowywane tak, abyś mógł z nich łatwo korzystać. Ale czasami ulegają uszkodzeniu i uniemożliwiają dostęp do App Store.
Tak więc wyczyszczenie lub zresetowanie pamięci podręcznej może to naprawić. Wystarczy przejść do App Store. Może powiedzieć, że „Nie można połączyć się z App Store”, jest w porządku. Musisz szybko dotknąć dowolnej z 5 kart 10 razy, a pamięć podręczna App Store zostanie wyczyszczona.
Możesz zalogować się i wylogować się z konta App Store za pomocą swojego Apple ID. Może pomóc w rozwiązaniu problemu.
Krok 1: W „Ustawieniach” dotknij „iTunes i App Store”.
Krok 2: Stuknij swój identyfikator Apple ID, a następnie stuknij „Wyloguj się”.
Krok 3: Poczekaj chwilę, a następnie zaloguj się ponownie.
Szczerze mówiąc, czasami samo zalogowanie się i wylogowanie rozwiązuje wiele poważnych problemów.
Czasami fałszywe ustawienia daty i godziny mogą uniemożliwić dostęp do App Store, ponieważ dostępność i funkcje App Store różnią się w zależności od kraju lub regionu. Możesz to naprawić, wykonując poniżej.
Krok 1: Przejdź do Ustawień i dotknij „Ogólne”.
Krok 2: Stuknij w „Data i godzina”.
Krok 3: Teraz wybierz „Ustaw automatycznie”.
Prawidłowe ustawienie daty i godziny może rozwiązać problem.
Jeśli nie możesz połączyć się z App Store na iPadzie, możesz wykonać twardy reset lub wymusić ponowne uruchomienie urządzenia, jeśli jest to drobny problem, zostanie naprawiony.
Krok 1: Musisz jednocześnie przytrzymać przycisk Power i Home.
Krok 2: Suwak pojawi się na ekranie za kilka sekund, nie przesuwaj go.
Krok 3: Trzymaj przyciski, logo Apple pojawi się ponownie na ekranie. Puść przyciski.
Dlatego twardy reset jest zakończony, jeśli wystąpił jakiś problem z urządzeniem, zostanie on naprawiony.
Możesz także zresetować wszystkie ustawienia iPada, może to naprawić problem. Oto jak to zrobić;
Krok 1: Przejdź do Ustawień na iPadzie.
Krok 2: Stuknij w „Ogólne”, a następnie „Resetuj”.
Krok 3: Teraz poszukaj „Zresetuj wszystkie ustawienia”, kliknij go.
Zresetuje wszystkie ustawienia urządzenia, więc musisz skonfigurować je jako nowe. Nie powinno być więcej problemów.
Wszystkie skuteczne metody łączenia się z App Store są wymienione w powyższym przewodniku, ale przy użyciu aFoneSoft Fixppo oprogramowanie do odzyskiwania jest nadal najlepszą opcją. Inne wymienione poprawki są skuteczne, ale jeśli Twój problem jest duży i związany z usterką iOS, nie będziesz w stanie go naprawić metodami lokalnymi. Będziesz potrzebować pomocy Fixppo. Gorąco polecamy!
Gorące artykuły