Teresa Thomas, Ostatnia aktualizacja: 4 sierpnia 2021 r.
Jak często podniosłeś skroń oka za każdym razem, gdy urządzenie iPad nagle się zamyka? Nazwij to resetowaniem, ponownym uruchomieniem lub ponownym uruchomieniem, ale podstawowy problem pozostaje - nagle ciemnieje i ciągle się wyłącza. Możesz mieć możliwość załatwienia swoich obaw bez wizyty w sklepie Apple. Ale problem, że twój iPad ciągle się wyłącza należy się natychmiast zająć! Czy szukasz rozwiązania, aby naprawić problem z zamykaniem iPada? Cóż, trafiłeś we właściwe miejsce. W tym artykule przedstawię kilka metod, które pomogą w rozwiązaniu problemu.
Niepozorne wyjaśnienie, dlaczego iPad wyłącza się losowo, jest łatwiejsze, niż możesz sobie wyobrazić. Jednym z głównych powodów takiego stanu rzeczy może być: wadliwa pamięć flash. W momencie, gdy twoja platforma iOS powraca, aby pobrać coś z uszkodzonej pamięci, twój iPad dostosowuje się do protokołu bezpieczeństwa. Firma Apple dokonała przełącznika bezpieczeństwa, pomagając urządzeniu w ponownym uruchomieniu, zamiast dać sobie szansę na awarię lub przykręcenie. Lub może to być usterka oprogramowania lub błąd, który tworzy cały bałagan.
Możesz łatwo zapobiec wadliwej pamięci flash lub naprawić usterkę, po prostu aktualizując wersję oprogramowania do najnowszej lub naprawiając system. Zmniejszy to szanse napotkania takiego problemu na dowolnym urządzeniu. Jeśli chcesz dowiedzieć się o rozwiązaniu, które naprawi, dlaczego mój iPad ciągle się wyłącza, zapoznaj się z poniższymi metodami.
Jest to bardzo częsty problem, z którym boryka się wielu użytkowników nie tylko na iPadzie, ale także na iPhonie. Istnieje wiele rozwiązań, które pomogą Ci w naprawieniu takiego problemu. Tak więc, nie tracąc więcej czasu, zacznijmy.
Jeśli chcesz idealnie rozwiązać pętlę ponownego uruchamiania iPada, zostaw wszystko za sobą, najlepszym rozwiązaniem, jakie znaleźliśmy, jest użycie narzędzia innej firmy znanego jako aFoneSoft Fixppo. Jest to najlepsze oprogramowanie do naprawy systemu iOS/iPadOS, które obsługuje wiele funkcji opisanych poniżej.
Oto jak używać aFoneSoft Fixppo, aby naprawić błąd ciągłego zamykania na iPadzie:
Krok 1: Musisz pobrać i zainstalować aFoneSoft Fixppo na twoim komputerze.
Krok 2: Po zakończeniu procesu pobierania i instalacji uruchom aFoneSoftFixppo, wybierz tryb standardowy i podłącz iPada do komputera za pomocą kabla USB. Następnie kliknij przycisk „Dalej”.
Krok 3: Kliknij przycisk „Pobierz” po wybraniu odpowiedniego modelu urządzenia i wersji oprogramowania układowego.
Krok 4: Po pobraniu oprogramowania układowego kliknij przycisk „Start”, aby rozpocząć proces naprawy.
Po zakończeniu procesu naprawy iPad zostanie naprawiony i powinien działać jak nowy. Pamiętaj, że tryb standardowy nie powoduje utraty danych, ale tryb zaawansowany usuwa wszystkie dane.
W większości przypadków problem włączania i wyłączania iPada można rozwiązać w ten sposób. Bezpłatna wersja próbna jest teraz dostępna, aby pomóc wykryć, czy możesz pomyślnie podłączyć iPada i pobrać oprogramowanie układowe do naprawy. Nie przegap tej wspaniałej szansy na pozbycie się problemów z iPadem.
Wymuszanie ponownego uruchomienia jest jednym z najczęstszych sposobów rozwiązania większości problemów z oprogramowaniem na takich urządzeniach, niezależnie od tego, czy masz iPhone'a czy iPada. Eksperci zalecają zwykle ponowne uruchamianie urządzenia co tydzień, aby uzyskać optymalną wydajność urządzenia. Jeśli masz do czynienia z losowym wyłączeniem iPada, może to oznaczać, że ponowne uruchomienie może rozwiązać ten problem. Nie wiesz, jak zrestartować urządzenie iPad? Cóż, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem.
Przede wszystkim po prostu naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania i przycisk Home przez kilka sekund, aż zobaczysz logo Apple i po prostu poczekaj na sekwencję początkową
Po ponownym uruchomieniu sprawdź, czy problem nadal występuje, czy nie. Jeśli nadal nie jest rozwiązany, możesz zastosować następną metodę.
Jak sama nazwa wskazuje, zresetowanie wszystkich ustawień to prosty reset wszystkich ustawień na iPadzie. Być może określone ustawienie systemu prowadzi do losowego wyłączenia iPada. Zresetowanie ustawień systemu to jeden z najlepszych sposobów rozwiązania większości problemów z oprogramowaniem. Wystarczy wykonać kilka podstawowych kroków, aby zresetować ustawienia na iPadzie. Możesz wykonać poniższe czynności:
Krok 1: W pierwszym kroku musisz przejść do „Ustawienia”, dotykając ikony koła zębatego, a następnie wybrać „Ogólne” z podanych opcji.
Krok 2: Teraz musisz kliknąć opcje „Resetuj”, a następnie „Resetuj wszystkie ustawienia”.
Krok 3: Następnie wprowadź hasło, aby potwierdzić proces resetowania wszystkich ustawień.
Problem nadal trwa? Wykonaj następną metodę, aby usunąć całą zawartość i ustawienia.
Wymaż całą zawartość i ustawienia całkowicie wyczyści pamięć urządzenia z systemem iOS. Zresetuje wszystko, Twoje dane, aplikacje i ustawienia. Jest to opcja przywracania ustawień fabrycznych i zwykle jest używana w ostateczności, gdy wystąpi poważny błąd iOS. Jeśli Twoje urządzenie z systemem iOS ma jakiś problem z oprogramowaniem, możesz spróbować tej akcji na swoim urządzeniu z systemem iOS.
Krok 1: Po pierwsze, musisz dotknąć ikony koła zębatego, aby otworzyć „Ustawienia”, a następnie nacisnąć przycisk „Ogólne”.
Krok 2: Teraz musisz wybrać „Resetuj” > „Usuń całą zawartość i ustawienia”.
Krok 3: Wprowadź hasło, aby potwierdzić, i dotknij „Wymaż iPada”, aby usunąć całą zawartość i proces ustawień.
Krok 4: Ten proces zajmie kilka sekund. Po zakończeniu przywróć urządzenie, jeśli chcesz, korzystając z podanych opcji.
Wskazówka
Jeśli nie wykonałeś kopii zapasowej urządzenia przed powyższą procedurą, możesz spróbować aFoneSoft D-Back. Jest to niesamowite narzędzie, które jest wyposażone w świetne funkcje, które pozwalają odzyskać dowolny typ pliku bez plików kopii zapasowej. Za pomocą tego narzędzia możesz odzyskać pliki z różnych scenariuszy, takich jak przywrócenie ustawień fabrycznych, przypadkowe uszkodzenie, aktualizacja iOS, zamurowany iPhone, atak wirusa i wiele innych.
Jak powiedzieliśmy wcześniej, ten iPad ciągle się wyłącza, problem zwykle występuje z powodu wadliwej pamięci flash i można temu zapobiec, aktualizując wersję oprogramowania. Możesz łatwo zaktualizować wersję oprogramowania systemowego, a oto jak to zrobić:
Krok 1: Początkowo dotknij ikony „Ustawienia” i przejdź do „Ogólne” z podanych opcji.
Krok 2: Teraz musisz dotknąć „Aktualizacja oprogramowania” i sprawdzić dostępność aktualizacji.
Krok 3: Jeśli aktualizacja oprogramowania jest dostępna, kliknij przycisk „Pobierz i zainstaluj”.
Jeśli po wykonaniu wszystkich powyższych kroków problem nadal występuje, możesz skontaktować się z Apple Genius Bar. Może jest jakiś krytyczny problem z oprogramowaniem lub sprzętem. Możesz skontaktować się z ich adresem e-mail lub numerem kontaktowym lub odwiedzić najbliższe centrum serwisowe Apple.
Powyższe rozwiązania dotyczą problemu „Dlaczego mój iPad ciągle się wyłącza”. Niektóre osoby mogą łatwo rozwiązać problem przez proste ponowne uruchomienie lub zresetowanie, ale inne mogą wymagać pełnego przywrócenia systemu iPadOS. Nasza rekomendacja próbuje aFoneSoft Fixppo jeśli chodzi o naprawę problemów z oprogramowaniem urządzeń iPadOS/iOS. Możesz bezpłatnie pobrać to narzędzie poniżej.
Gorące artykuły