Teresa Thomas, Ostatnia aktualizacja: 21 czerwca 2021 r.
Jest to jeden z najczęstszych problemów, z jakimi borykają się użytkownicy iPhone'a, jeśli chodzi o kontakty. Włączyłeś opcję synchronizacji kontaktów iCloud, ale nagle zdajesz sobie sprawę, że nie są synchronizowane. W większości przypadków użytkownicy zauważają tę anomalię podczas tworzenia kopii zapasowej urządzenia. Zobaczysz notatki, ale żadnych nowych kontaktów. Jeśli napotykasz ten problem i bez powodzenia wypróbowałeś wszystkie rozwiązania, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. W tym artykule szczegółowo opiszemy wszystkie możliwe rozwiązania tego problemu w nadziei, że jedno z nich zadziała.
Poniżej przedstawiono tylko kilka prostych rozwiązań rozwiązywania problemów, które można wypróbować przed sprawdzeniem awarii systemu i innych bardziej inwazyjnych rozwiązań. Wypróbuj każdy, aż znajdziesz ten, który Ci odpowiada.
Możesz też spróbować wyłączyć i włączyć kontakty iCloud w Ustawieniach.
Krok 1: Wybierz Ustawienia > {Twój profil} > iCloud lub Ustawienia > iCloud, jeśli używasz systemu iOS 10.2 lub starszego.
Krok 2: Wyłącz przełącznik obok kontaktów i w wyskakującym okienku, które się pojawi, dotknij „Trzymaj na moim iPhonie".
Krok 3: Uruchom ponownie urządzenie i ponownie włącz iCloud. Na pytanie, co zrobić z lokalnymi kontaktami na iPhonie, wybierz „Łączyć".
Krok 4: Następnie przejdź do Ustawienia> Apple ID> iCloud> Kopia zapasowa iCloud i wybierz Utwórz kopię zapasową teraz.
Ten problem może również wystąpić, gdy zsynchronizujesz swoje kontakty z kontami innych firm. Dlatego jednym ze sposobów rozwiązania tego problemu jest odznaczenie wszystkich innych aplikacji innych firm i zsynchronizowanie wszystkich kontaktów tylko z iCloud.
Oto przewodnik krok po kroku, który Ci w tym pomoże.
Krok 1: Otwórz Kontakty na iPhonie i dotknij Grupy w lewym górnym rogu.
Krok 2: W tym miejscu usuń zaznaczenie wszystkich innych opcji aplikacji innych firm, z którymi możesz synchronizować swoje kontakty, w tym Gmaila i Yahoo, jeśli je masz. Pamiętaj, aby wybrać tylko „Wszystkie iCloud”, A następnie dotknij„gotowy” w prawym górnym rogu, aby zakończyć akcję.
Wylogowanie się z konta iCloud, a następnie ponowne zalogowanie się również działa. Oto jak to zrobić.
Krok 1: Przejdź do Ustawienia > {Twój profil} > iCloud, a następnie przewiń w dół, aby dotknąć „wylogować się".
Krok 2: W wyskakującym okienku wprowadź swój identyfikator Apple ID, a następnie dotknij „Wyłącz".
Krok 3: Teraz uruchom ponownie iPhone'a, a następnie zaloguj się ponownie.
Synchronizacja z iCloud wymaga połączenia z Internetem. Dlatego ważne jest, aby upewnić się, że problemem nie jest połączenie internetowe. Najłatwiej to zrobić, otwierając stronę internetową w Safari. Jeśli to działa, wiesz, że Twoje połączenie nie jest problemem. Jeśli masz problemy z otwarciem strony internetowej, możesz zresetować ustawienia sieciowe na swoim urządzeniu. Aby to zrobić, przejdź do Ustawienia> Ogólne> Resetuj> Resetuj ustawienia sieciowe
Jeśli Twoje urządzenie nie jest zaktualizowane do najnowszej wersji iOS, możesz spodziewać się kilku problemów. Aktualizacje zawierają poprawki błędów dla tych problemów, a kontakty iCloud, które nie są synchronizowane, nie różnią się. Dlatego aktualizacja może być właśnie tym, czego potrzebujesz, aby rozwiązać problem.
Zacznij od upewnienia się, że urządzenie jest połączone z Wi-Fi, a następnie przejdź do Ustawienia> Ogólne> Aktualizacja oprogramowania.
Jeśli aktualizacja jest dostępna, dotknij „Pobierz i zainstaluj” i poczekaj na zakończenie procesu.
Jedno z powyższych rozwiązań powinno działać, aby rozwiązać problem i umożliwić synchronizację kontaktów z iCloud. Synchronizacja kontaktów to jeden ze sposobów zapobiegania ich utracie. Dlatego ważne jest, aby zawsze sprawdzać, czy zawsze się synchronizują.
Gorące artykuły