Teresa Thomas, Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2021 r.
Sytuacja mogła mieć miejsce podczas próby skonfigurowania nowego urządzenia, które właśnie kupiłeś, po zakończeniu przywracania i próbie zresetowania urządzenia lub po aktualizacji do nowej wersji iOS.
Blokada aktywacji została zaprojektowana tak, aby chronić informacje o urządzeniu z systemem iOS w przypadku jego zgubienia lub kradzieży. Gdy Twój iPhone napotyka błąd aktywacji i mówi „Nie można aktywować iPhone'a, ponieważ nie można było uzyskać informacji o aktywacji z urządzenia”, oznacza to, że informacje o aktywacji nie zostały poprawnie wysłane lub odebrane. Ten błąd aktywacji iPhone'a może wystąpić z następujących powodów:
Ten rodzaj problemu nie jest jednak powszechny, może powodować wiele problemów. Dlatego koncentrujemy się tutaj na rozwiązaniach, które mogą pomóc w pozbyciu się błędu „Nie można aktywować iPhone'a, ponieważ nie można było uzyskać informacji o aktywacji z urządzenia”.
Jeśli nie masz pewności, który z nich wybrać, sugerujemy najpierw przeczytać krótkie wprowadzenie do każdej metody.
Rozwiązania | Wskaźnik sukcesu | Wymagany czas | Trudność | Utrata danych | Co można naprawić |
---|---|---|---|---|---|
Napraw bez utraty danych | 100% | Szorty | Łatwo | Nie | Problemy z systemem/oprogramowaniem |
Użyj starej karty SIM | 30% | Szorty | Łatwo | Nie | Tylko problemy z kartą SIM |
Wymuś ponowne uruchomienie iPhone'a | 30% | Szorty | Łatwo | Nie | Kilka problemów z oprogramowaniem |
Sprawdź połączenie internetowe | 30% | Szorty | Łatwo | Nie | Tylko problemy z internetem |
Sprawdź stan systemu | 10% | Szorty | Łatwo | Nie | Tylko problemy z serwisem Apple |
Przywróć w trybie DFU | 70% | długo | Kompleks | tak | Niektóre problemy z oprogramowaniem |
Skontaktuj się ze sklepem Apple | 100% | długo | Kompleks | Zależy | Problemy ze sprzętem/oprogramowaniem |
Najlepszym sposobem naprawienia błędu „Nie można aktywować iPhone'a, ponieważ nie można było uzyskać informacji o aktywacji z urządzenia” jest użycie niezawodnego i wysoce wydajnego narzędzia aFoneSoft Fixppo. Gdy pojawi się taki błąd, istnieje duże prawdopodobieństwo, że oprogramowanie układowe iOS nie zostało poprawnie zainstalowane na Twoim iPhonie. aFoneSoft Fixppo ma na celu naprawienie każdego problemu z iOS, który uniemożliwia normalne działanie iPhone'a.
Oto jak korzystać z programu, aby rozwiązać problem z aktywacją iPhone'a.
1. Zainstaluj i uruchom aFoneSoft Fixppo, a następnie podłącz iPhone'a za pomocą kabla USB. Od aFoneSoft dotknij ekranu w „Trybie standardowym”.
2. Jeśli Twoje urządzenie może zostać wykryte, przejdzie do następnego kroku. Jeśli nie, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby przełączyć iPhone'a w tryb DFU lub tryb odzyskiwania.
3. Teraz musisz pobrać oprogramowanie układowe dla swojego iPhone'a po aFoneSoft wykrywa to automatycznie. Możesz wybrać wersję, którą lubisz z oferowanych opcji. Następnie kliknij przycisk Pobierz. Fixppo potrzebuje oprogramowania, aby zlokalizować problem z systemem iOS i go naprawić.
4. Po pobraniu i zweryfikowaniu oprogramowania, stuknij „Start” i rozpocznij proces naprawy. Twój iPhone powinien potem wrócić do normy i będziesz mógł bez problemu aktywować iPhone'a.
Oprócz rekomendacji z profesjonalnych stron internetowych, wielu użytkowników pozostawiło również pozytywne opinie na ten temat.
Upewnij się, że Twój iPhone ma kartę SIM, zanim spróbujesz go aktywować, a jeśli ta karta SIM nie działa, spróbuj zamienić ją na starą kartę SIM, która działała z tym iPhonem. Upewnij się, że karta SIM jest prawidłowo włożona do kieszeni karty SIM, aby została wykryta przez urządzenie. Zadzwoń do swojego operatora, aby pomógł Ci w tym zakresie, jeśli obie karty SIM nie odpowiedzą.
Aby rozwiązać błąd polegający na tym, że „iPhone nie mógł zostać aktywowany, ponieważ informacje o aktywacji nie mogły zostać uzyskane z urządzenia”, możesz spróbować wymusić ponowne uruchomienie iPhone'a, wykonując poniższe czynności. Wymuś ponowne uruchomienie może rozwiązać niektóre małe usterki oprogramowania iPhone'a.
iPhone 6S, SE lub starsze modele–
iPhone 7/7 Plus –
iPhone 8/iPhone X/iPhone 11/iPhone 12–
Sprawdź połączenie internetowe. Zaleca się aktywację iPhone'a przez Wi-Fi. Upewnij się więc, że masz aktywne połączenie internetowe, a serwery Apple nie są zablokowane na Twoim urządzeniu. Możesz nawet aktywować iPhone'a za pomocą innej sieci Wi-Fi i sprawdzić, czy działa dla Ciebie.
Jeśli jednak wcześniej korzystałeś z Wi-Fi i nie działa, nawet jeśli zmieniłeś na inny, tym razem spróbuj danych komórkowych. Nie zapominaj, że problem z połączeniem internetowym może dotyczyć zarówno sieci Wi-Fi, jak i danych komórkowych.
Jeśli nie możesz aktywować iPhone'a, nawet po wypróbowaniu powyższych metod, problem może nie być po Twojej stronie, może to być problem po stronie Apple. Aby to potwierdzić, po prostu przejdź do Apple Strona statusu systemu i sprawdź, czy kontrolka „Aktywacja urządzenia iOS” świeci na zielono. Jeśli jest w kolorze żółtym lub czerwonym, oznacza to, że usługa aktywacji nie jest w tej chwili dostępna. Poczekaj, aż kontrolka zmieni kolor na zielony i spróbuj ponownie.
Aby naprawić ten błąd aktywacji iPhone'a, możesz również zdecydować się na przywrócenie iPhone'a w trybie DFU z iTunes. Pamiętaj, że Twoje dane zostaną całkowicie wyczyszczone. Oto kroki:
Uwaga: możesz przywrócić kopię zapasową iPhone'a przy użyciu najnowszej posiadanej kopii zapasowej po przywróceniu iPhone'a w DFU.
Jeśli nadal napotykasz komunikat o błędzie „nie można aktywować iPhone'a, ponieważ nie można uzyskać informacji o aktywacji z urządzenia”, udaj się prosto do najbliższego sklepu Apple Store. Problem może wynikać z problemu sprzętowego, który personel sklepu Apple może pomóc w rozwiązaniu problemu lub może wymienić iPhone'a, jeśli to możliwe.
Krótko mówiąc, TAK możesz ominąć blokadę aktywacyjną Apple. Jak wspomniałem na początku, blokada aktywacyjna ma na celu ochronę informacji użytkownika urządzenia. Zostanie on automatycznie włączony po włączeniu funkcji Znajdź mój iPhone na urządzeniu, dzięki czemu po zgubieniu urządzenia możesz sterować nim zdalnie i wymazać dane za pomocą identyfikatora Apple ID i hasła.
Jeśli to jest Twoje urządzenie i zapomniałeś hasła, Apple może: znajdź to dla siebie. Jeśli jest to urządzenie, które kupiłeś od innych i możesz skontaktować się ze sprzedawcą, poprosić go o podanie hasła lub poprosić go o wyłączyć blokadę aktywacji z jego strony.
Jeśli nie możesz już znaleźć sprzedawcy, oto przewodnik po ominąć blokadę aktywacji Apple. Gdy następnym razem będziesz kupować urządzenie Apple od kogoś innego, upewnij się, że urządzenie jest wymazane i nie jest już połączone z kontem poprzedniego właściciela.
Gorące artykuły