Maksymalna liczba darmowych kont została aktywowana na tym iPhonie, jak to naprawić?

STRONA GŁÓWNA > Problemy z iPhone'em > Maksymalna liczba darmowych kont została aktywowana na tym iPhonie, jak to naprawić?

Teresa Thomas, Ostatnia aktualizacja: 21 czerwca 2021 r.

Czy próbowałeś utworzyć konto iCloud na swoim iPhonie i widzisz komunikat o błędzie „Maksymalna liczba bezpłatnych kont została aktywowana na tym iPhonie?” Ten komunikat o błędzie może się pojawić, nawet jeśli masz pewność, że nie utworzyłeś wielu kont iCloud.

Jeśli go widzisz, prawdopodobnie przekroczyłeś limit liczby kont iCloud, które możesz mieć na jednym urządzeniu. Jeśli masz pewność, że nie, poniższe rozwiązania powinny wyeliminować problem.

1. Dlaczego widzisz ten komunikat o błędzie?

Zanim zaczniemy od rozwiązań, ważne jest, aby zrozumieć, dlaczego tak się dzieje. W ten sposób możesz przynajmniej zapobiec powtórzeniu się tego. Na Twoim iPhonie istnieje limit liczby kont iCloud, które możesz utworzyć. Możesz zalogować się na nieograniczoną liczbę kont iCloud, ale możesz utworzyć tylko 3. Dlatego jeśli widzisz ten komunikat o błędzie i masz pewność, że nie utworzyłeś 3 kont iCloud; prawdopodobnie kupiłeś urządzenie używane, a poprzedni właściciel wyczerpał ten limit.

nie mogę się zalogować na iPhonie

To powiedziawszy, poniższe rozwiązania mogą pomóc w rozwiązaniu tego problemu, że użytkownicy nie mogą się zalogować, na tym iPhonie aktywowano maksymalną liczbę bezpłatnych kont.

2. Utwórz konto iCloud w przeglądarce, a następnie zaloguj się na iPhonie

Gdy pojawi się ten błąd, oznacza to, że nie możesz utworzyć nowego konta, nie mówiąc już o zalogowaniu się na iPhonie, aby wykonać zadanie, które musisz wykonać. Jeśli zamiast tego korzystasz z przeglądarki, możesz łatwiej utworzyć nowe konto bez konieczności przechodzenia do Ustawień na swoim urządzeniu.

Aby utworzyć konto iCloud na swoim komputerze, wykonaj następujące proste kroki;

stworzyć Apple ID

3. Przywróć kopię zapasową na urządzeniu, aby rozwiązać problem

Jeśli utworzysz konto na komputerze, ale nadal nie możesz zalogować się na swoje konto iCloud, może być konieczne przywrócenie kopii zapasowej na urządzeniu. W zależności od metody tworzenia kopii zapasowej możesz wybrać: przywrócić z kopii zapasowej iCloud lub iTunes postępując zgodnie z instrukcjami Apple. Są to świetne opcje, ale możesz też użyć aFoneSoft D-Port Pro, aby przywrócić kopię zapasową. Jako profesjonalne narzędzie do tworzenia kopii zapasowych i przywracania oferuje więcej opcji niż przywracanie kopii zapasowej z iCloud i iTunes.

Co jest aFoneSoft D-Port Pro i co może zrobić?

aFoneSoft D-Port Pro może być bardzo przydatny, gdy chcesz utworzyć pełną kopię zapasową wszystkich danych na urządzeniu lub przywrócić starą kopię zapasową na urządzenie. Ale to nie wszystko, co potrafi D-Port Pro. Oto niektóre z jego cech i funkcji, które pomagają bardziej;

Kluczowe cechy:

  • Jest to bardzo przydatne, gdy chcesz utworzyć kopię zapasową niektórych danych, takich jak Co słychać lub wiadomości na swoim urządzeniu jednym kliknięciem.
  • Może być używany do łatwego przywrócić określone dane z kopii zapasowej iTunes lub iCloud do urządzenia, czego iTunes i iCloud nie mogą zrobić.
  • Jest to również przydatne, gdy chcesz wyeksportować dane z urządzenia iOS / kopii zapasowych iTunes / kopii zapasowych iCloud na komputer.
  • Obsługuje przywracanie kopii zapasowej do najnowszego iPhone'a X, nawet jeśli działa na systemie iOS 11.4.

Wypróbuj za darmoWypróbuj za darmo

Jak przywrócić kopię zapasową za pomocą aFoneSoft D-Port Pro?

Aby użyć tego programu do przywrócenia kopii zapasowej na urządzeniu, pobierz i zainstaluj program na swoim komputerze, a następnie wykonaj następujące proste czynności;

Lista kopii zapasowych iTunes

wybierz przywrócenie częściowej kopii zapasowej

wybierz przywrócenie częściowej kopii zapasowej

podgląd danych w kopii zapasowej

pomyślnie przywróć dane z kopii zapasowej na urządzenie

Po zakończeniu zobaczysz powiadomienie i możesz teraz uzyskać dostęp do danych na swoim urządzeniu.

Daj nam znać, czy powyższe rozwiązania rozwiązały problem „Maksymalna liczba darmowych kont została aktywowana na tym iPhonie”. Jeśli znasz inne metody, zostaw komentarz, a my dodamy je do artykułu.

Gorące artykuły