Teresa Thomas, Ostatnia aktualizacja: 28 czerwca 2021 r.
Jedną wielką zaletą urządzeń Apple jest to, że umożliwiają przesyłanie plików przez Wi-Fi bez potrzeby korzystania z USB. Wygodny środek transferu jest również stosunkowo szybszy i wygodny.
Zanim jednak będziesz mógł korzystać z tej funkcji, iTunes musi najpierw odkryć Twój iPhone. Niestety, wielu użytkowników ma problemy z tym, że iTunes nie wykrywa swoich iPhone'ów. Jeśli doświadczasz tego problemu, w tym poście omówiono kroki, aby go rozwiązać.
Dlaczego synchronizacja Wi-Fi iTunes nie działa? Może to być spowodowane wewnętrznymi problemami iTunes, takimi jak problem z komponentami, problemy z połączeniem, a nawet inne nieznane błędy iTunes. Jak naprawić te problemy z iTunes jest niezwykle pilne. Wiele osób nie wie, co mogą zrobić, gdy spotykają się z taką sytuacją. Tutaj możemy Ci powiedzieć, że to, co musisz zrobić, jest proste - pobierz aFoneSoft TunesFix który jest skutecznym narzędziem do naprawy wszelkiego rodzaju błędów iTunes.
iMyfone TunesFix Napraw problem z synchronizacją WiFi iTunes
Krok 1: Zainstaluj i uruchom aFoneSoft TunesFix. Automatycznie wykryje iTunes i pokaże status, jeśli komponenty iTunes mają problemy. Lub zostaniesz przeniesiony do głównego interfejsu poniżej.
Krok 2: Tutaj rozwiążesz problem z połączeniem, możesz wybrać tryb o nazwie „Napraw problemy z iTunes Connect".
Krok 3: Kliknij "naprawa", aby rozpocząć proces naprawy i nie zajmie Ci to dużo czasu.
Rozwiązanie problemu z synchronizacją Wi-Fi w systemach Windows i Mac OS X wymaga tylko zabicia procesu Apple Mobile Device Helper. Wykonaj następujące kroki, aby to zrobić na komputerach Mac i Windows.
Krok 1. Wiadomości Ctrl + Alt + Delete w tym samym czasie, a następnie otwórz Task Manager. Następnie kliknij przycisk Usługi patka.
Krok 2. Znajdź "Usługa Apple Mobile Device” lub „AppleMobileDeviceHelper.exe”, w zależności od używanej wersji systemu Windows.
Krok 3. Kliknij proces prawym przyciskiem myszy i wybierz restartlub możesz wybrać „Zakończ proces”.
Krok 4. Uruchom ponownie iTunes i powinieneś być w stanie zobaczyć urządzenie iOS przez Wi-Fi.
Krok 1. Uruchom Activity monitor. Znajdziesz go w /Aplikacja/Narzędzia/
Krok 2. Szukać "AppleMobileDeviceHelper”W polu wyszukiwania.
Krok 3. Wybierz proces i kliknij „x"Przycisk.
Krok 4. Potwierdź proces, dotykając porzucić.
Krok 5. Wyjdź z monitora aktywności i ponownie uruchom iTunes.
Uwagi
Należy pamiętać, że Twoim celem jest zakończenie procesu, a nie wyłączenie go na stałe. Jeśli go wyłączysz, nie będziesz widzieć swojego iPhone'a.
Niezależnie od używanego systemu operacyjnego, jeśli wykonasz powyższy proces, Twój iPhone powinien pojawić się na liście urządzeń paska bocznego iTunes lub paska tytułu, jeśli pasek boczny jest ukryty. Gdy Twój iPhone pojawi się w iTunes, możesz już iść.
Jeśli powyższe kroki nie działają, spróbuj wykonać następujące czynności:
1 Upewnij się, że w iTunes masz włączoną synchronizację Wi-Fi. Zrób to, podłączając iPhone'a do iTunes. Następnie włącz synchronizację Wi-Fi na karcie „Podsumowanie”. Zrób to, zaznaczając pole obok „Synchronizuj z tym iPhonem przez Wi-Fi”. Jeśli odkryjesz, że jest już zaznaczone, usuń zaznaczenie i zaznacz je ponownie.
2 Włącz i wyłącz opcję sieci bezprzewodowej w obszarze ustawień iPhone'a. Zrób to poprzez:
3 Upewnij się, że komputer z iTunes i iPhone są podłączone do tego samego routera sieci bezprzewodowej. W przypadku konfliktu adresów IP ustaw statyczny adres IP z ręcznym DHCP.
4 Możesz spróbować ręcznej synchronizacji na swoim iPhonie, przechodząc do Ustawienia > Ogólne > iTunes Wi-Fi Sync > Synchronizuj teraz.
Gorące artykuły