Zadowolenie klienta jest zawsze najwyższym priorytetem AFoneSoft. Ciężko pracujemy, aby zapewnić naszym klientom przyjemne doświadczenia zarówno w zakresie naszego oprogramowania, jak i usług. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub nie jesteś zadowolony z jakiegokolwiek aspektu oprogramowania lub usługi, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej. Chcielibyśmy wiedzieć, jak możemy ulepszyć i zaoferować satysfakcjonujące rozwiązanie.
Jak złożyć wniosek o zwrot pieniędzy
Jeśli chcesz anulować zamówienie, prześlij wniosek o zwrot pieniędzy na naszej stronie pomocy technicznej, podając następujące informacje:
- Nazwa produktu;
- Twój identyfikator zamówienia/numer referencyjny/identyfikator transakcji;
- adres e-mail, którego użyłeś do dokonania zakupu;
- Powód, dla którego chcesz otrzymać zwrot pieniędzy.
Żądanie zwrotu pieniędzy rozpatrzymy w ciągu 24 godzin w dni robocze na warunkach określonych poniżej.
Gwarancja zwrotu pieniędzy
Większość AFoneSoft Oprogramowanie oferuje bezpłatną wersję próbną, dzięki czemu możesz samodzielnie przetestować oprogramowanie przed podjęciem decyzji o zakupie. Te wersje próbne pozwalają doświadczyć pełnej funkcjonalności w ograniczonych wersjach próbnych lub po prostu ustawić ograniczenie na ostatnim etapie (na przykład w przypadku narzędzi do odzyskiwania można zobaczyć, co można odzyskać przed ostatnim krokiem), dzięki czemu można zdecydować, czy oprogramowanie jest tym, czego potrzebujesz lub nie przed złożeniem zamówienia.
AFoneSoft zapewnia 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Nie możemy anulować zamówienia po upływie tego okresu, ponieważ jest to system „wypróbuj, zanim kupisz”. Zwroty będą przyznawane w ramach tej gwarancji tylko w następujących okolicznościach:
Akceptowane okoliczności
AFoneSoft oferuje zwrot pieniędzy w następujących okolicznościach w ciągu 30 dni od daty zakupu. Zwrot zostanie dokonany na pierwotne konto, z którego dokonano płatności.
- Błędny, nieumyślny lub niezamierzony zakup opcjonalnej usługi Extended Download Service (EDS) lub Registration Backup Service (RBS) dokonanej dodatkowo do zakupu produktu. Pomożemy Ci skontaktować się z platformą płatniczą w celu zwrotu kosztów EDS lub RBS.
- W przypadku, gdy zakupione oprogramowanie ma terminalowe problemy techniczne, a rozwiązanie nie zostało dostarczone w ciągu 30 dni. W takim wypadku, AFoneSoft zwróci cenę produktu, jeśli nie chcesz czekać na aktualizację.
- Kupiłeś ten sam produkt dwa razy lub kupiłeś dwa produkty o podobnych funkcjach. AFoneSoft zwróci Ci cenę zakupu jednego z produktów lub wymieni jeden produkt dla Ciebie.
- Nie otrzymasz kodu rejestracyjnego w ciągu 24 godzin od zakupu i nie otrzymałeś odpowiedzi na czas (w ciągu 48 godzin) od AFoneSoft zespół wsparcia po skontaktowaniu się z centrum wsparcia. W tym przypadku, AFoneSoft może anulować zamówienie i zaoferować zwrot pieniędzy, jeśli poprosisz.
- Nie wiesz, że jest to zamówienie z automatycznym odnowieniem i nie otrzymałeś powiadomienia o automatycznym odnowieniu w swojej skrzynce e-mail przed automatycznym odnowieniem. Powinieneś skontaktować się z nami w ciągu 7 dni od automatycznego odnowienia, a zaoferujemy Ci zwrot pieniędzy.
- Zapłaciłeś dwa razy lub więcej za jeden produkt z powodu problemów technicznych z platformą płatniczą lub innych przyczyn technicznych. W tym przypadku, AFoneSoft pobierze opłatę tylko raz za jeden produkt i zwróci dodatkowe opłaty.
Gdy dokonamy zwrotu, odpowiednia licencja zostanie dezaktywowana i będziesz musiał odinstalować oprogramowanie i usunąć je ze swojego komputera.
Okoliczności braku zwrotu
Nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy w następujących okolicznościach. W zależności od tych okoliczności możemy wymienić oprogramowanie za Ciebie, jeśli nie potrzebujesz zakupionego oprogramowania.
- Wniosek o zwrot kosztów za różnice cen produktów między różnymi regionami i sprzedawcami.
- Prośba o zwrot pieniędzy z powodu zakupu podobnego produktu od innego dostawcy.
- Prośba o zwrot pieniędzy za celowe powtórne zakupy podobnych produktów.
- Żądanie zwrotu, które jest sprzeczne z naszymi wymaganiami dotyczącymi sprzedaży.
- Prośba o zwrot pieniędzy z powodu Twojego błędu, a problem nie jest związany z produktem. Na przykład zakup niewłaściwego programu, pobranie nieprawidłowej wersji, niewystarczająca ilość dostępnego miejsca na dysku na Twoim komputerze; zmienisz zdanie po zakupie itp.
- Żądanie zwrotu pieniędzy z powodu oszustwa związanego z kartą kredytową lub nieautoryzowanej płatności. AFoneSoft współpracuje z zewnętrznymi usługami przetwarzania płatności, dlatego nie jesteśmy w stanie monitorować autoryzacji podczas płatności. Skontaktuj się z wystawcą karty, aby rozwiązać ten problem. AFoneSoft jest zawsze tutaj, aby pomóc, jeśli możemy.
- Prośba o zwrot pieniędzy z powodu niezrozumienia lub niezrozumienia funkcji i możliwości produktu, ponieważ nie przeczytałeś dokładnie opisu produktu przed zakupem.
- Prośba o zwrot pieniędzy z powodu nieotrzymania kodu rejestracyjnego w ciągu dwóch godzin od złożenia pomyślnego zamówienia. AFoneSoftSystem automatycznie wyśle e-mail rejestracyjny natychmiast po otrzymaniu płatności. Jednak z powodu awarii Internetu lub systemu, ustawień spamu w e-mailach, literówek w e-mailach itp. mogą wystąpić pewne opóźnienia. W takim przypadku możesz pobrać kod rejestracyjny, kontaktując się z naszym centrum pomocy.
- Jeśli bez uzasadnionej przyczyny odmówisz współpracy AFoneSoft zespół wsparcia w celu rozwiązania problemu i zastosowania dostarczonych rozwiązań.
- Prośba o zwrot pieniędzy bez powodu.
Jesteśmy zawsze otwarci na wszelkie sugestie lub opinie w dowolnym momencie. Zawsze chętnie porozmawiamy i dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć najlepszy sposób rozwiązania wszelkich problemów, z którymi możesz mieć AFoneSoft.